Шановні відвідувачі! Вітаю Вас у моєму блозі! Бажаю приємного перегляду. Сподіваюсь, що блог буде цікавий усім відвідувачам!

Конкурси

ДЛЯ 7 КЛАСУ ДО ДНЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ПИСЕМНОСТІ


Увага! До Дня української мови та писемності оголошується конкурс « Я люблю тебе, Україно! Люблю я мову солов’їну»

Переможці отримають  нагороди та дипломи.. Тож за роботу!

ЗАВДАННЯ 1 .Дібрати антоніми до фразеологізмів:

Черепаша хода – …

Рукою подати – …

Мотати на вус – …

Вбити собі в голову – …

Викинути з голови – …

Голова варить – …

Тягнути в один гуж – …

Доля глуха – …

Думати одну думку – …

Не падати духом – …

Хоч залийся – ....

ЗАВДАННЯ 2. Розтлумачте значення слів.

Толока_________                               

Чуні_________

 

Тронка______________________                    

Шарварок_____________

 Узвіз__________                            

  Шелюга___________

 Фіранка________________                          

   Шкварка______________

Характерник__________________          Хуга________________________________________

Шори_____________                         

 Шульга_____________

Чалий________                                                

  Ятка____________

Чічка___________________

ЗАВДАННЯ 3. Створіть плакат про українську мову (картинки для прикладу)







 



 




ДЛЯ 8 і 9 КЛАСУ ДО ДНЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ПИСЕМНОСТІ

Увага! До Дня української мови та писемності оголошується конкурс « Я люблю тебе, Україно! Люблю я мову солов’їну»

Переможці отримають  нагороди та дипломи.. Тож за роботу!



ЗАВДАННЯ 1. Розтлумачте значення слів

 

Дзиґлик                                                        Кін

 

Дитинець                                                      Кісник

 

Драглі                                                           Клечання

 

Драгоман                                                     Ковінька

 

Жижки                                                         Когут

 

Зиґзиця                                                         Копистка

 

Канапка                                                       Корогва

 

                                                                      Кресаня

Кебета

 

ЗАВДАННЯ 2. Що роблять люди цих професій?

 

 

 

Бровар                                                         Дігтяр

 

Стельмах                                                     Лимар

 

Тинькар                                                       Мірошник

 

Швець                                                          Ґуральник

 

Кравець                                                        Олійник

 ЗАВДАННЯ 3. Перед вами запозичені слова , які увійшли в нашу мову і міцно тут тримаються. Використовуючи українські відповідники спробуйте скласти невеликий текст ( можна у  вигляді жартівливої замальовки)



ЗАВДАННЯ 4.         Створи комікс «Про кохання українською»

Суржик – це справжня мовна недуга українців. 

Перед вами замальовка на тему «Про кохання українською». Спробуйте створити комікси , взявши до уваги ці пояснення(можна використовувати образи відомих людей, героїв і тд.)






ДЛЯ 5 КЛАСУ ДО ДНЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ПИСЕМНОСТІ


Увага! До Дня української мови та писемності оголошується конкурс
« Я люблю тебе, Україно! Люблю я мову солов’їну»

Переможці отримають  нагороди та дипломи.. Тож , дорогі мої п’ятикласники, за роботу!


ЗАВДАННЯ 1. Розгадайте ребуси.









ЗАВДАННЯ 2.  Поясни фразеологізм. Поясни як це?

1.Зуб на зуб не попадає –

2.Від горшка два вершка –

3.Очі на лоба полізли –

4.Дивитись крізь пальці –

5.Душа в п’яти пішла –

6.Волосся стало дибом –

7.Тримати камінь за пазухою –

8.Розпускати нюні –

9.Терпець увірвався –

10.Клеїти дурня -

11.Іти на дно -

 

ЗАВДАННЯ 3. Вгадай героя казки.

    Ви всі любити казки. Ваше завдання попрацювати у ролі детектива. 

    Уявіть, вам потрібно перевезти когось з героїв до іншої країни, а у вас вимагають опис його зовнішності       Зашифруйте казкового героя так, щоб ніхто не здогадався хто це.

  

 

ЧЕКАЮ ВАШІ ВІДПОВІДІ!!!
















































Немає коментарів:

Дописати коментар